tisdag 10 april 2012

Vårregn

Är hemma med lillskrutt idag med. Försöker komma ihåg vilka bloggar jag gillade på den gamla datorn (som inte ens går att starta!) Tänkte dela med mig av en riktigt bra inspirationsblogg=) Annars hoppas jag på att pennorna åker fram efter aikidon ikväll. Så mycket att göra och så vansinnigt lite tid...
Denna otroligt vackra teckning kommer från sidan igor+andré. Älskar den!
http://igorandandre.blogspot.se/

Danny Roberts painting of a guy and girl hugging in love
Bilden "the two lovers" från samma sida.

2 kommentarer:

  1. tack! :) va kul att du hittade hit, o ja hittade dig i sin tur. din stil är awesome ;) älskar denna ovan ^^
    är du oxå 83'a? tänkte din pres, att du närmare dig trettio kloka ;)
    glad påsk ( lite i efterskott)!

    SvaraRadera
  2. Haha, nej är 82:a=) Kul att du gillar min stil, bilden ovan är däremot inte min utan från hemsidan som jag länkade till i inlägget. Blev helt kär i bilden bara=)

    SvaraRadera