onsdag 25 april 2012

Bästa morgonen någonsin!

När man vaknar upp med världens förkylning är det inte roligt. Däremot struntar man totalt i det när man fått mail ifrån Pontus de Wolfe som meddelar att jag vunnit hans singel, signerad och allt! Total lycka, säger jag bara! Jag deltog i en tävling på Elsa´s blogg för någon vecka sedan men trodde aldrig att jag skulle vinna=) Vargens röst är magi som når rakt in i hjärteroten, älskar!
Hans singel går under namnet "Min förlorade tid." Har lyssnat på honom sedan han och Salem al Fakir hade ett samarbete, Earpony.

7 kommentarer:

  1. Ja, jag kollar båda deras bloggar då och då :) Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  2. Sv: HAHA men neeej, seriöst? Gu' vad pinsamt. Jag hoppas innerligt de precis hade köpt kläderna och GLÖMT tagit bort lappen/lapparna.

    Att folk ens gör sånt är ju bara knäppt. Fan skaffa jobb och köp dina kläder istället. :D

    SvaraRadera
  3. Jag har vart inne på elfwood nån gång men såg att det inte riktigt var min stil, även om fantasy art är väldigt fint. Själv hänger jag på deviantart :) Njaa tycker inte att jag hittar så många bra aktiva bloggar, men jag satt på några länkar på min sidebar.

    SvaraRadera
  4. .. Fast jag har ju försäkring jag med. :P

    Jodå det kommer gå att lösa. Pengarna är dragna från Luxemburg, och vi har ju inte direkt varit där så.. :))

    SvaraRadera
  5. Kul, grattis! Har lyssnat en del på Salem al Fakir. Inte på länge nu men då när det var sån medierusch kring honom. Var nog ett par år sedan nu.

    SvaraRadera