måndag 30 april 2012

Nedräkningen har börjat...

Jag kan alla låtar utantill, memorerat varenda rad. Varför? För att jag älskar. Så enkelt är det. Det är förstås Maskinen jag pratar om och framförallt Frej Larsson. Längtar till fredag och Liseberg där de har en spelning! Jag har en ganska udda blandning på vad jag lyssnar på och på något sätt letade sig deras texter in under huden. Ska försöka få tid att rita en Frej till denna veckan. Mitt i allt snor här hemma, med bägge mina grabbar sjuka.

Håll till godo med två "gamla" Frej så länge och ha en underbar helg, själv är jag inne i värsta skrivarflowet, sådär så man känner sig helt hög på all kreativitet. Man är nästan livrädd för att inte hinna få ner allt på papper. För jag vet, att denna gången kommer det bli bra. Riktigt bra.




6 kommentarer:

  1. Hanna Christenson30 april 2012 kl. 23:27

    Härligt med skrivarflow!!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag verkligen du ska göra, typ mitt bästa köp! Tack så mycket :) / Kram, Lieeya

    SvaraRadera
  3. Jo, det blir mycket finare och personligare om man gör själv! :)

    SvaraRadera
  4. Sv; Tack så mycket! Du har också en fin blogg, du ritar super snyggt!

    SvaraRadera