söndag 29 april 2012

Tävling där man kan vinna en av Sofie Marklunds prints!

Hittade en tävling där man kan vara med och tävla fram till och med 6 maj. Passa på att va med, Sofi är fantastiskt kreativ och begåvad, är helt förälskad i hennes grafiska prints!
Här kommer du till tävlingen!!!
Den här vill jag helst vinna, tycker den är helt underbar! Älskar hela kompositionen! Har ögonen på en tavla till från henne som jag ska hänga i ett av barnens rum. Visst är hon duktig?
(Bilden är lånad från Sofi´s blogg.)

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att du är med och tävlar om en av mina illustrationer :) Och vad fint att du hörde av dig! Klart du får låna bilder från min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag du ska göra, är avkopplande att måla tycker jag :) Just nu håller jag på att göra min första illustration på min nya ritplatta :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan tänkte bara tipsa om en sista chans att vinna ett present kort på cocoo´s hemsida/affär. På 500kr.

    hoppas du vill vara med. Sista dan att vara med är idag så vänta inte^^

    http://cocoos.blogg.se/2012/april/presentkort-pa-500-kr-hos-cocoose.html#comment

    Om du ej gillar sådana här tips/komentarer så säg till och förlåt!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för nomineringen!! Glad jag blir. :))

    "Guldpennan" har som en underkategori "humor", så det blir nog bra. ;-)

    Kram! :))

    SvaraRadera