söndag 15 april 2012

Padme Amidala i grafit

Porträtt med grafitpenna.

6 kommentarer:

  1. Fin! :)
    Kul att det är fler som inte sitter vid ett perfekt skrivbord och ritar, utan att köksbordet passar minst lika bra ;) Tänkte på smörpaketet :P

    Vad använder du för papper?
    Jag tyckte det jag beställde var ganska "skrovligt", vill nästan ha slätare..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var faktiskt promarkerspapper. Alltså Letraset. Jag tycker det är mycket mjukare att teckna på med blyerts=) Har gått över till det helt nu. Satt vid soffbordet igår mitt uppe i kvällsmaten, kasst ljus men när man väl får inspiration så=)

      Radera
  2. Vad roligt att du hittade hit :) Gillar verkligen din stil på teckningarna! Riktigt snygga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket- du med=) Alltid kul att få inspiration av varandra!!

      Radera
  3. Svar
    1. Tack snälla du=D Blir så glad att jag nästan går itu haha=D

      Radera