torsdag 3 maj 2012

Gammal tavla, ny inspiration

Har en tavla hemma som jag aldrig har hängt upp trots att jag älskar den. Den är ett bra exempel på att man inte behöver dyrt material för att måla. Den är målad med Rusta´s hobbyfärger och själva pannån är faktiskt en baksida av en Billy-hylla från IKEA. När man var utfattig student fick man hitta på lite tricks för att ha råd=) Idag ska jag börja med en riktigt rolig beställning som är två porträtt i min egen stil. Sånt gillar jag! Så jag ska få fläska på med ordentligt med färg och en låttext. Älskar att varva musiken i mina bilder.

4 kommentarer:

  1. Så härlig bild!
    Både håret, vingarna och himlen är jätte fint målade :)

    Ha det så kul på Liseberg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hanna Christenson3 maj 2012 kl. 23:59

    Mina barn älskar den här tavlan! :)

    SvaraRadera
  3. Jösses vad bra du tecknar/målar! Imponerande :)

    Sv: Tack för peppen! Kram

    SvaraRadera