måndag 2 augusti 2010

Dagen D

Nu ska jag äntligen hämta paketet! Det har varit så fruktansvärt dåligt väder i flera dar och jag känner mig otroligt tung i kroppen av graviditeten. Längtar efter att få börja prova att teckna med Promarkers. Hoppas det passar mig!
Idag var vi i nya lägenheten och mätte och skrev på bytespapper. Våran hyresvärd återkommer inte från semestern förrän nästa vecka, men jag hoppas bytet går igenom och att det går fort! Magen växer ju, Har bara 12 veckor kvar nu så jag vill komma iordning så fort som möjligt!!! Ett jättestort plus med denna lägenheten är att jag ska få ett eget rum med stora fönster och balkongdörr så jag kan ha min ateljé där. Och en grind för lillkillen så att han INTE kan tugga på  mina akvarellpenslar och suga på pennorna. Ljuva frid! Dessutom kan jag sätta fram mitt stora staffli. Ibland är livet gott, hoppas bara allt går vägen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar