tisdag 27 april 2010

Utställning

Jag förstår verkligen inte var man ska leta för att hitta kommande amatörutställningar? Hittar bara nerlagda sidor på nätet eller om utställningar som varit. Om jag bara visste hur man ska börja?
Har lite Ågren inför projektarbetet också. Vet inte riktigt vad jag ska göra på temat "Samhälle". Går just nu tre dagar i veckan hos sjukgymnast för kroniska smärtor i rygg och nacke och min underbara migrän som återkommer ofta under graviditet. Jag älskar barn- men avskyr att vara gravid!!!!
Började köra bil på körskola igår. Jättekul, men mycket att lära! Vill definitivt bli klar innan nästa barn kommer...i oktober blir det om allt går väl=)

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för tipset om konstkvarteret!! verkar vara en bra sida. Lite svår dock, fattar inte riktigt hur man laddar upp bilder ännu men det kanske bara går först när man är medlem.
    H/Bobby:-)

    PS: Grattis!!

    SvaraRadera