tisdag 15 september 2009

Elfwoodberoende

Spenderar mycket av min tid på Elfwood numera...Så fantastiska konstnärer! Jag får verkligen mindervärdeskomplex. Hoppas verkligen att tavlan jag håller på med nu lever upp till mina förväntningar. Det var mycket svårare än jag trodde att gå en kurs i måleri nu. Min lille Elias kommer ju först ändå, men jag känner mig så besviken att jag inte har hållt igång tecknandet under så många år. Känns som man börjar från början igen.
Igår hittade jag en konstnärsaffär på nätet som sålde dukpannåer i 10-pack billigt och beställde dem och en låda med oljepastellfärger. Oljemålning är uteslutet för mig då jag får migrän av lukten......

2 kommentarer:

  1. Hej Bobby på Prisma här! Vilka fina tavlor, skulle nog bli en och annan stjärna på elfwood! Anakintavlan är grym! Bra gjort.
    H/Bobby

    SvaraRadera
  2. Tack Bobby=) Du e helt grym själv- gillar verkligen ljusfolket!

    SvaraRadera